Klagomål

Om du av en eller annan anledning inte är nöjd med oss eller vår tjänst – hör av dig. Vi lovar att göra vårt bästa för att hjälpa dig.

Det är bra om du beskriver ditt ärende så noga som möjligt, så blir det enklare för oss att hjälpa dig. Bäst är det om du hör av dig via post och bifogar kopior på all dokumentation. Du når vår klagomålsansvarige på:

Untie Credits AB
ATT: Klagomålsansvarig
Box 396
541 28 Skövde

Vi svarar så snart vi kan, målet är att klagomål ska besvaras inom 14 dagar. Om ärendet skulle ta längre tid kommer du att bli informerad om detta.

Oberoende konsumentvägledning

Blir du mot förmodan ändå inte nöjd kan du alltid vända dig till den kommunala konsumentvägledningen eller till någon av följande myndigheter:

www.konsumenternas.se (kostnadsfri konsumentvägledning)

Allmänna reklamationsnämnden

European Consumer Centres ECC

Konsument Europa

- Allmän domstol för prövning